لازم است برای دسترسی به دیالیز با 29٪ عملکرد کلیه و کراتینین 5.0
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

 

آیا لازم است برای دسترسی به دیالیز با 29٪ عملکرد کلیه و کراتینین 5.0؟ در واقع، ممکن است لازم باشد، نه در حال حاضر، اما شما ممکن است نیاز به آن دسترسی داشته باشید دیر یا زود با توجه به روش درمان سنتی است. آیا درمانی جدید که می تواند به آنها کمک کند برای جلوگیری از دیالیز وجود دارد؟ اجازه بدهید به ما نگاه دارند با هم.

با توجه به پنج مرحله از CKD، 29 درصد عملکرد کلیه و کراتینین 5.0 در مرحله 4 CKD و نارسایی کلیه است. همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز یک درمان معمول برای نارسایی کلیه درمان است. این یک درمان جایگزین برای عملکرد کلیه از دست دادن به علت این بیماری است. این یک نقش مهمی را در reliving علائم جدی و بالا بردن کیفیت زندگی ایفا می کند. با کمک آن، بیمار می تواند طولانی تر و بهتر زندگی می کنند. اما هم وجود دارد بسیاری از عوارض جانبی می باشد، بیماران نیاز به آن شرایط برای بقیه عمر خود را، به دلیل آن را می توانید از تابع آسیب دیده کلیه تعمیر نیست و نه درمان این بیماری را از ریشه آن است. بنابراین بیمارانی که دسترسی به آن را دارند، می تواند پیوند کلیه در گذشته اجتناب نیست. به طوری که آنها به دنبال برخی درمان های جدید به این روش درمان جایگزین.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان مناسب به آنها به دنبال است، با کمک آن، بیماران دیالیزی می توانند جلوگیری و یا کاهش بار. این یک نوع منحصر به فرد طب چینی درمان خارجی، استفاده از کیسه های گیاهی با طب چینی مواد فعال را در پشت بیمار، موازی با کلیه خود، طحالی شو شن، گیاهان مولکول های ارتعاش از دستگاه درمان، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست است ، فضای سلولی و فضای بافت و پی در پی صفحه اسطرلاب، در نهایت به کلیه گرفتن برای بهبود kidneys'micro گردش خون و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده به طور موثر.

از اطلاعات بالا ما می دانیم که آن را غیر ضروری بیمار با 29٪ عملکرد کلیه و کراتینین 5.0 است، اگر آنها می توانند درمان به موقع دریافت کنید. اگر شما سوال دیگر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

لازم است برای دسترسی به دیالیز با 29٪ عملکرد کلیه و کراتینین 5.0





:: برچسب‌ها: درمان CKD، دیالیز، 29 درصد عملکرد کلیه، کراتینین 5 , 0 ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: